Теоретичний аспект моніторингу якості професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті розглянуто теоретичний аспект моніторингу якості професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови. Виділено основні критерії оцінки якості підготовки майбутніх педагогів. Визначено вплив на якість професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови внутрішніх факторів та зовнішніх умов. Проаналізовано основні підходи, що визначають стратегію його вивчення та відмінності від усіх інших навчальних дисциплін. Визначено поняття „педагогічний моніторинг” та „педагогічна діагностика”.
Опис
Харківська А. А. Теоретичний аспект моніторингу якості професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови / А. А. Харківська // Вісник Черкаського університету. Сер. : Педагогічні науки / Черкас. нац. ун-т імені Богдана Хмельницького. – Черкаси, 2014. – Вип. 25 (318). – С. 129–134.
Ключові слова
моніторинг, професійна підготовка, якість, майбутні вчителі іноземної мови, monitoring, training, quality, future teachers of foreign languages, мониторинг, профессиональная подготовка, качество, будущие учителя иностранного языка
