Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2612
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХарківська, Алла-
dc.date.accessioned2021-10-26T07:18:32Z-
dc.date.available2021-10-26T07:18:32Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2612-
dc.descriptionХарківська А. А. Теоретичний аспект моніторингу якості професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови / А. А. Харківська // Вісник Черкаського університету. Сер. : Педагогічні науки / Черкас. нац. ун-т імені Богдана Хмельницького. – Черкаси, 2014. – Вип. 25 (318). – С. 129–134.en_US
dc.description.abstractУ статті розглянуто теоретичний аспект моніторингу якості професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови. Виділено основні критерії оцінки якості підготовки майбутніх педагогів. Визначено вплив на якість професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови внутрішніх факторів та зовнішніх умов. Проаналізовано основні підходи, що визначають стратегію його вивчення та відмінності від усіх інших навчальних дисциплін. Визначено поняття „педагогічний моніторинг” та „педагогічна діагностика”.en_US
dc.subjectмоніторинг, професійна підготовка, якість, майбутні вчителі іноземної мовиen_US
dc.subjectmonitoring, training, quality, future teachers of foreign languagesen_US
dc.subjectмониторинг, профессиональная подготовка, качество, будущие учителя иностранного языкаen_US
dc.titleТеоретичний аспект моніторингу якості професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мовиen_US
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.