Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2609
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чаговець, Алла | - |
dc.contributor.author | Сирова, Юлія | - |
dc.date.accessioned | 2021-10-25T12:44:33Z | - |
dc.date.available | 2021-10-25T12:44:33Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2609 | - |
dc.description | Чаговець А. І. Особливості формування культури художньо-педагогічного спілкування здобувачів освіти педагогічного профілю / А. І. Чаговець, Ю. В. Сирова // Topical issues of modern science, society and education : The 1 st International scientific and practical conference. (Kharkiv, Ukraine, august 8-10, 2021) SPC ‒ Sciconf.com.ua‖, 2021. – P. 609–612 | en_US |
dc.description.abstract | У тезах надана сутнісна характеристика поняття «індивідуальний стиль професійної діяльності майбутнього вихователя». Охарактеризовано один із етапів технології формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутнього вихователя дітей дошкільного віку. З’ясовано, що моральність, відповідальність, шанобливе ставлення до студентів, зацікавленість у їхніх успіхах, розуміння їхніх проблем і прагнень є важливим чинником успішності професійної підготовки майбутніх фахівців. | en_US |
dc.subject | індивідуальний стиль, індивідуальний стиль професійної діяльності вихователя, організаційно-підготовчий етап | en_US |
dc.subject | personal style, personal style of professional work educator, organizational and preparatory phase | en_US |
dc.subject | индивидуальный стиль, индивидуальный стиль профессиональной деятельности воспитателя, организационно-подготовительный этап | en_US |
dc.title | Особливості формування культури художньо-педагогічного спілкування здобувачів освіти педагогічного профілю | en_US |
Appears in Collections: | Тези |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Syr_tz1.pdf | 429.26 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.