Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2607
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПивоваренко, Марина-
dc.date.accessioned2021-10-25T11:02:12Z-
dc.date.available2021-10-25T11:02:12Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2607-
dc.descriptionПивоваренко М. С. Cистема виховання морально-естетичних якостей у дітей старшого дошкільного віку засобами музично-ритмічної гімнастики: від моделювання до реалізації / М. С. Пивоваренко // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. – 2020. – Вип. 5 (98). – С. 186–195.en_US
dc.description.abstractНині все більше набувають актуальності проблеми виховання високоморального, висококультурного, фізично досконалого молодого покоління, спроможного до розбудови могутньої держави. Тому серед провідних завдань, що постають перед сучасною системою освіти варто виокремити пріоритети цілісного розвитку й гармонійного виховання особистості, зокрема її морально-естетичних якостей. Зауважимо, що основоположною ланкою освіти у процесі виховання означених якостей, є дошкільна. Тому окреслюється важливість цілеспрямованості виховання, починаючи з дошкільного дитинства. У статті визначено роль методу моделювання в галузі освіти. Означено коло передових наукових праць з досліджуваної проблеми. Розкрито ключові аспекти структурно-функціональної моделі системи виховання морально-естетичних якостей у дітей старшого дошкільного віку засобами музично-ритмічної гімнастики. У процесі розгляду запропонованої структурно-функціональної моделі висвітлено складові кожного блоку та їх роль у досягненні передбачуваного результату. Також у статті окреслено шляхи впровадження структурно-функціональної моделі системи виховання морально-естетичних якостей у дітей старшого дошкільного віку засобами музично-ритмічної гімнастики в освітній процес сучасного закладу дошкільної освіти, та вагоме значення результативності її впровадження. Серед способів реалізації представленої моделі визначено роботу з дітьми дошкільного віку й здобувачами педагогічних закладів вищої освіти. Перспективою подальших наукових досліджень визначено: розширення кола методів і засобів педагогічної діяльності задля підвищення морально-естетичної вихованості молодого покоління.en_US
dc.subjectмоделювання, структурно-функціональна модель, морально-естетичне виховання, фізичне виховання, морально-естетичні якості, музично-ритмічна гімнастика, старший дошкільний вікen_US
dc.subjectmodeling, structural-functional model, moral-aesthetic education, physical education, moral-aesthetic qualities, musical-rhythmic gymnastics, senior preschool ageen_US
dc.subjectмоделирование, структурно-функциональная модель, нравственно-эстетическое воспитание, физическое воспитание, нравственно-эстетические качества, музыкально-ритмическая гимнастика, старший дошкольный возрастen_US
dc.titleCистема виховання морально-естетичних якостей у дітей старшого дошкільного віку засобами музично-ритмічної гімнастики: від моделювання до реалізаціїen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pyvov-st2.pdf650.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.