Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2606
Назва: Роль музично-ритмічної гімнастики у процесі морально-естетичного виховання дітей дошкільного віку
Автори: Апрєлєва, Ірина
Пивоваренко, Марина
Ключові слова: духовність особистості, моральне виховання, естетичне виховання, фізичне виховання, музично-ритмічне виховання, музично-ритмічна гімнастика, культура руху
spirituality of personality, moral education, aesthetic education, physical education, music-rhythmic education, music-rhythmic gymnastics, culture of movement
духовность личности, нравственное воспитание, эстетическое воспитание, физическое воспитание, музыкально-ритмическое воспитание, музыкально-ритмическая гимнастика, культура движения
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Нині актуальності набувають проблеми освіти, розвитку й виховання дітей дошкільного віку. У статті обґрунтовано роль музично-ритмічної гімнастики як засобу морально-естетичного виховання дітей дошкільного віку, на сучасному етапі розвитку суспільства загалом і освіти зокрема. Здійснено аналіз провідних наукових праць й методичної психолого-педагогічної літератури відповідно до досліджуваної проблеми. У статті зауважено на взаємозв’язку таких виховних ліній, як-от: моральне, естетичне (музичне) й фізичне (ритмічне). Визначено сутність понять «моральне виховання», «естетичне виховання», «музично-ритмічне виховання». Зазначено, що в сучасних умовах розвитку освіти актуальною залишається проблема морально-естетичного виховання дошкільників засобами рухової активності, зокрема музично-ритмічної гімнастики. Адже саме використання музики як виховного засобу, забезпечить оптимізацію процесу інтеграції морального, естетичного й фізичного виховання. Як результат, це забезпечує гармонійний розвиток й виховання людини, у якої працюють уява, естетичні почуття, образне мислення, сформовані базові якості особистості. Також визначено зв’язок між оволодінням рухом та духовним розвитком. Адже особистiсть піднімається на вищий рівень духовного розвитку та культурний рiвень руху, коли вона сприймається та усвідомлюється iз самої митi започаткування. Оптимізації цього процесу сприяє доречно підібрана музика, що супроводжує заняття фізичними вправами. Таким чином, через сприймання музичного твору й відтворення його за допомогою виконання певних рухів відбувається виховання культури й краси руху, позитивних моральних якостей.
Опис: Апрєлєва І. В. Роль музично-ритмічної гімнастики у процесі морально-естетичного виховання дітей дошкільного віку / І. В. Апрєлєва, М. С. Пивоваренко // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. – 2020. – Вип. 3 (96). – С. 17–27.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2606
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pyvov-st1.pdf668.49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.