Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2604
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чаговець, Алла | - |
dc.contributor.author | Сирова, Юлія | - |
dc.contributor.author | Колосова, Світлана | - |
dc.date.accessioned | 2021-10-25T08:33:16Z | - |
dc.date.available | 2021-10-25T08:33:16Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2604 | - |
dc.description | Чаговець А. Підготовка здобувачів освіти до формування мовленнєвої компетентності дітей дошкільного віку в процесі пошуково-дослідної діяльності в природі / А. Чаговець, Ю. Сирова, С. Колосова // Актуальні питання гуманітарних наук : зб. наук. праць. – Дрогобич, 2021. – Вип. № 35. – Т. 6. – С. 262–266. | en_US |
dc.description.abstract | Статтю присвячено проблемі підготовки майбутніх вихователів до здійснення цілеспрямованого педагогічного впливу на формування мовленнєвої компетентності дітей дошкільного віку. Визначено, що професійно-педагогічна підготовка здобувачів освіти дошкільного профілю до організації мовленнєвої діяльності дошкільників передбачає завдання оволодіння засобами, методами та прийомами формування мовленнєвої компетентності дітей. Встановлено, що розвиток мовлення дітей дошкільного віку складний та багатоаспектний процес, для досягнення результативності освітньої діяльності з даного напряму майбутні вихователі повинні оволодіти процесом інтеграції всіх структурних напрямів Базового компоненту дошкільної освіти для забезпечення цілісного впливу на дитину. В ході наукового пошуку визначено, що для успішного розв’язання мовленнєвих та розумових завдань вдалою інтеграцією є поєднання освітніх напрямів «Мовлення дитини» та «Дитина в природному довкіллі». Виокремлено переваги використання пошуково-дослідної діяльності в природі для розвитку мовлення дітей дошкільного віку: поповнення й активізація словника (за рахунок слів, які визначають назви предметів, дій, ознак); виховання культури мовленнєвої комунікації, вміння спілкуватися в конкретних соціально-побутових ситуаціях; поєднання моторної та мовленнєвої діяльності, які ефективно впливають на результат освітньої роботи. Зроблено висновок, що пошуково-дослідна діяльність в природі є процесом продуктивної діяльності дітей та сприяє формуванню в дошкільнят умінь застосовувати засвоєні мовні засоби під час практичної взаємодії, в реальних життєвих ситуаціях спілкування. Вивчення навчальних дисциплін «Дошкільна лінгводидактика» та «Теорія і методика ознайомлення дітей з природою» сприяє формуванню готовності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до використання пошуково-дослідної діяльності в природі з метою розвитку мовлення дошкільників | en_US |
dc.subject | підготовка майбутніх вихователів, мовленнєва компетентність дітей дошкільного віку, пошуково-дослідна діяльність в природі, інтеграція | en_US |
dc.subject | training of future preschool teachers, speech competence of preschoolers, experimental activities in the nature, integration | en_US |
dc.subject | подготовка будущих воспитателей, языковая компетентность детей дошкольного возраста, поисково-исследовательская деятельность в природе, интеграция | en_US |
dc.title | Підготовка здобувачів освіти до формування мовленнєвої компетентності дітей дошкільного віку в процесі пошуково-дослідної діяльності в природі | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kolos_st4.pdf | 383.58 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.