Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2601
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Колосова, Світлана | - |
dc.contributor.author | Сирова, Юлія | - |
dc.date.accessioned | 2021-10-25T08:00:20Z | - |
dc.date.available | 2021-10-25T08:00:20Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2601 | - |
dc.description | Колосова С. В. Особливості організації взаємодії педагогів закладів дошкільної освіти з родинами / С. В. Колосова, Ю. В. Сирова // Духовність особистості: методологія, теорія і практика : збірник наукових праць. – Сєвєродонецьк : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2020. – Вип. 6 (99). – С. 65–73. | en_US |
dc.description.abstract | У статті розглянуто організаційні аспекти взаємодії вихователів закладів дошкільної освіти та сім'ї. Встановлено, що процес взаємодії вихователів з батьками має будуватися на партнерських засадах, співпраці. Проаналізовано основні форми співробітництва вихователів з родинами. З’ясовано, що пріоритетними в роботі з батьками є форми, які побудовані на діалозі, передбачають обмін досвідом сімейного виховання, забезпечують становлення всіх учасників (батьків, дітей, вихователів) як суб’єктів педагогічного процесу. Звертається увага на необхідність поєднання традиційних форм роботи з варіативними інноваційними технологіями організації взаємодії вихователів ЗДО з батьками вихованців. Проаналізовано, що до найбільш зручних форм співробітництва вихователів і батьків в умовах адаптивного карантину відносять: мобільний зв’язок; короткі текстові повідомлення; групи в вайбер або телеграмм; анкети створені за допомогою онлайн-ресурсів; сторінки в соціальних мережах; веб-сайт дитячого садка; блог або онлайн щоденник групи. Визначено, що ефективна взаємодія сім'ї та закладу дошкільної освіти, як система регулярних взаємозв’язків вказаних суб’єктів з метою здійснення спільних формувальних впливів на розвиток особистості дитини, потребує створення відповідних умов. В контексті проблеми дослідження визначено наступні педагогічні умови співпраці закладу дошкільної освіти з сім'єю: соціально-педагогічна діагностика сім’ї; встановлення партнерських взаємовідносин та інтеграція батьків у освітній процес; використання різноманітних форм роботи закладу дошкільної освіти з сім'єю; систематичне здійснення зв'язку закладу дошкільної освіти з батьками протягом усього року; тематичний самоконтроль вихователями освітньої роботи з батьками | en_US |
dc.subject | заклад дошкільної освіти, сім'я, діти дошкільного віку, педагогічні умови виховання, взаємодія дошкільного закладу із сім’єю | en_US |
dc.subject | preschool institution, family, preschool children, pedagogical conditions of upbringing, interaction of preschool institution with family | en_US |
dc.subject | заведение дошкольного образования, семья, дети дошкольного возраста, педагогические условия воспитания, взаимодействие дошкольного учреждения с семьей | en_US |
dc.title | Особливості організації взаємодії педагогів закладів дошкільної освіти з родинами | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kolos_st1.pdf | 361.16 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.