Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/25
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБровченко, Анастасія-
dc.date.accessioned2020-02-17T13:04:31Z-
dc.date.available2020-02-17T13:04:31Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://195.140.227.163:8080//jspui/handle/123456789/25-
dc.descriptionБровченко А. К. Психологічні засади управлінського самовизначення в професійному зростанні менеджерів освіти / А. К. Бровченко // Сучасна парадигма якості освіти: ідеї та моделі реалізації : матер. VІ Всеукр. наук.-практ. конф. — Харків : Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди, 2019. — Ч. 1. — С. 40-49.-
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема самовизначення керівника освіти, яке формується під час отримання управлінської освіти і конкретно – вивчення психологічних дисциплін, виявляється його значення в управлінській роботі та можливості саморозвитку уявлень менеджерів освіти про себе як про професіоналівen_US
dc.subjectУправлінське самовизначення, професійний розвиток менеджерів освіти, психологічні засади професійного самовизначенняen_US
dc.subjectМanagerial self-determination, professional development of education managers, psychological bases of professional self-determinationen_US
dc.subjectУправленческое самоопределение, профессиональное развитие менеджеров образования, психологические основы профессионального самоопределенияen_US
dc.titleПсихологічні засади управлінського самовизначення в професійному зростанні менеджерів освітиen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Статья Бровченко 19.pdf448.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.