Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/25
Назва: Психологічні засади управлінського самовизначення в професійному зростанні менеджерів освіти
Автори: Бровченко, Анастасія
Ключові слова: Управлінське самовизначення, професійний розвиток менеджерів освіти, психологічні засади професійного самовизначення
Мanagerial self-determination, professional development of education managers, psychological bases of professional self-determination
Управленческое самоопределение, профессиональное развитие менеджеров образования, психологические основы профессионального самоопределения
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається проблема самовизначення керівника освіти, яке формується під час отримання управлінської освіти і конкретно – вивчення психологічних дисциплін, виявляється його значення в управлінській роботі та можливості саморозвитку уявлень менеджерів освіти про себе як про професіоналів
Опис: Бровченко А. К. Психологічні засади управлінського самовизначення в професійному зростанні менеджерів освіти / А. К. Бровченко // Сучасна парадигма якості освіти: ідеї та моделі реалізації : матер. VІ Всеукр. наук.-практ. конф. — Харків : Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди, 2019. — Ч. 1. — С. 40-49.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://195.140.227.163:8080//jspui/handle/123456789/25
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Статья Бровченко 19.pdf448.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.