Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/259
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Акімова, Олена | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-19T08:24:51Z | - |
dc.date.available | 2020-05-19T08:24:51Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/259 | - |
dc.description | Акімова О. М. Напрями та форми самоосвіти в процесі підготовки майбутніх вчителів початкової школи / О. М. Акімова // Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка : зб. наук. пр. – Луганськ, 2014. – Вип. № 2 (285). – С. 15–22. | - |
dc.description.abstract | У статті розкрито суть поняття „самоосвіта”, уточнено поняття „самоосвіта” для вчителів початкової школи. Визначено напрями самоосвіти для майбутніх вичтелів початкової школи: інтелектуальний, духовний, інформаційний. Визначені форми самоосвіти майбутніх вчителів початкової школи: робота у студентських наукових гуртках; участь у виконанні науково-дослідницької проблеми кафедри; лекторська робота з розповсюдження спеціальних знань у галузі педагогіки;організаці та проведення педагогічних екскурсій; волонтерська робота; відвідування різноманітних курсів; робота як керівників гуртків у дитячих клубах, шефська робота в школах за спеціальністю тощо. | en_US |
dc.subject | самоосвіта, майбутні вчителі початкової школи,форми самоосвіти, напрями самоосвіти | en_US |
dc.subject | self, future elementary school teacher, form self-education, self-direction | en_US |
dc.subject | самообразование, будущие учителя начальной школы, формы самообразования, направления самообразования | en_US |
dc.title | Напрями та форми самоосвіти в процесі підготовки майбутніх вчителів початкової школи | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Akim_st14.pdf | 147.38 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.