Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/259
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАкімова, Олена-
dc.date.accessioned2020-05-19T08:24:51Z-
dc.date.available2020-05-19T08:24:51Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/259-
dc.descriptionАкімова О. М. Напрями та форми самоосвіти в процесі підготовки майбутніх вчителів початкової школи / О. М. Акімова // Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка : зб. наук. пр. – Луганськ, 2014. – Вип. № 2 (285). – С. 15–22.-
dc.description.abstractУ статті розкрито суть поняття „самоосвіта”, уточнено поняття „самоосвіта” для вчителів початкової школи. Визначено напрями самоосвіти для майбутніх вичтелів початкової школи: інтелектуальний, духовний, інформаційний. Визначені форми самоосвіти майбутніх вчителів початкової школи: робота у студентських наукових гуртках; участь у виконанні науково-дослідницької проблеми кафедри; лекторська робота з розповсюдження спеціальних знань у галузі педагогіки;організаці та проведення педагогічних екскурсій; волонтерська робота; відвідування різноманітних курсів; робота як керівників гуртків у дитячих клубах, шефська робота в школах за спеціальністю тощо.en_US
dc.subjectсамоосвіта, майбутні вчителі початкової школи,форми самоосвіти, напрями самоосвітиen_US
dc.subjectself, future elementary school teacher, form self-education, self-directionen_US
dc.subjectсамообразование, будущие учителя начальной школы, формы самообразования, направления самообразованияen_US
dc.titleНапрями та форми самоосвіти в процесі підготовки майбутніх вчителів початкової школиen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Akim_st14.pdf147.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.