ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО РОБОТИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ СЕРЕДОВИЩІ

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті проаналізовані основні аспекти інклюзивної освіти під час підготовки майбутніх учителів початкових класів. Визначені завдання інклюзивної освіти для вчителя початкової школи та основні засади курсу «Інклюзивна освіта вчителя початкової школи» під час професійно-педагогічної підготовки майбутніх вчителів початкової школи

Опис

Акімова О. М. Професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи до роботи в інклюзивному середовищі / О. М. Акімова // Наукові записки кафедри педагогіки: зб. наук. пр. / ХНУ ім. В. Н. Каразіна. – Харків, 2014. – Вип. 37. – С. 35–43. 

Ключові слова

інклюзивна освіта, інклюзивне середовище, інклю- зія, вчитель початкової школи, діти з особливими потребами, inclusive education, inclusive environment, inclusion, teacher of elementary school, children with special needs, инклюзивное образование, инклюзивная среда, инклюзия, учитель начальной школы, дети с особыми потребностями

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в