Комп’ютерна графіка в навчальному процесі як запорука підвищення рівня пізнання

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті розглянуто дидактичні функцій комп’ютерної графіки, можливості та резервів її застосування в навчальному процесі. Автор аналізує головні принципи застосування комп’ютерної графіки у навчанні, а також психолого-педагогічні проблеми комп’ютерного навчання.

Опис

Харківська А. А. Комп’ютерна графіка в навчальному процесі як запорука підвищення рівня пізнання / А. А. Харківська // Наукові записки кафедри педагогіки зб. наук. пр. / Харк. нац. ун-т ім. В. Н. Каразіна. – Харків, 2014. – Вип.35. С. – 176–184.

Ключові слова

комп’ютерна графіка, навчальний процес, психолого-педагогічні проблеми, наочність, візуальне мислення, педагогічні принципи, computer graphics, educational process, psychological and pedagogical problems, visibility, visual thinking, pedagogical principles, компьютерная графика, учебный процесс, психолого-педагогические проблемы, наглядность, визуальное мышление, педагогические принципы

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в