Комп’ютерна графіка в навчальному процесі як запорука підвищення рівня пізнання
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті розглянуто дидактичні функцій комп’ютерної графіки, можливості та резервів її застосування в навчальному процесі.
Автор аналізує головні принципи застосування комп’ютерної графіки у навчанні, а також психолого-педагогічні проблеми комп’ютерного навчання.
Опис
Харківська А. А. Комп’ютерна графіка в навчальному процесі як запорука підвищення рівня пізнання / А. А. Харківська // Наукові записки кафедри педагогіки зб. наук. пр. / Харк. нац. ун-т ім. В. Н. Каразіна. – Харків, 2014. – Вип.35. С. – 176–184.
Ключові слова
комп’ютерна графіка, навчальний процес, психолого-педагогічні проблеми, наочність, візуальне мислення, педагогічні принципи, computer graphics, educational process, psychological and pedagogical problems, visibility, visual thinking, pedagogical principles, компьютерная графика, учебный процесс, психолого-педагогические проблемы, наглядность, визуальное мышление, педагогические принципы
