Прогностичні напрями управління інноваційним розвитком педагогічного ВНЗ
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті проаналізовано сучасні напрями управління вищою освітою; визначено прогностичні напрями управління інноваційним розвитком педагогічного ВНЗ.
Автор зазначає, що має відбуватися реформування таких компонентів освітньої системи, як: зміст освітньої діяльності, кадрове забезпечення, навчально-методичне забезпечення, матеріально-технічна база, оцінювання та контроль результатів.
Опис
Харківська А. А. Прогностичні напрями управління інноваційним розвитком педагогічного ВНЗ // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського . Спецвип.: Сучасні тенденції у педагогічній освіті і науці України та Ізраілю: шляхи до інтеграції. – Одеса, 2012. – С. 264–270.
Ключові слова
компоненти, освітня система, інноваційний розвиток, управління,педагогічний ВНЗ, omponents, the educational system, innovative development, management Pedagogical Universities, компоненты, образовательная система, инновационное развитие, управление, педагогический вуз
