Прогностичні напрями управління інноваційним розвитком педагогічного ВНЗ

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті проаналізовано сучасні напрями управління вищою освітою; визначено прогностичні напрями управління інноваційним розвитком педагогічного ВНЗ. Автор зазначає, що має відбуватися реформування таких компонентів освітньої системи, як: зміст освітньої діяльності, кадрове забезпечення, навчально-методичне забезпечення, матеріально-технічна база, оцінювання та контроль результатів.

Опис

Харківська А. А. Прогностичні напрями управління інноваційним розвитком педагогічного ВНЗ // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського . Спецвип.: Сучасні тенденції у педагогічній освіті і науці України та Ізраілю: шляхи до інтеграції. – Одеса, 2012. – С. 264–270.

Ключові слова

компоненти, освітня система, інноваційний розвиток, управління,педагогічний ВНЗ, omponents, the educational system, innovative development, management Pedagogical Universities, компоненты, образовательная система, инновационное развитие, управление, педагогический вуз

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в