Дидактичний аспект управління інноваційним розвитком навчального процесу педагогічного ВНЗ

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті проаналізовано та розроблено єдину методику оцінювання діяльності факультетів за умов інноваційного розвитку навчального процесу в педагогічному вищому навчальному закладі, на прикладі Харківського гуманітарно-педагогічного інституту. Автор пропонує удосконалену систему моніторингу, що дозволить забезпечити отримання достовірної та об'єктивної інформації про діяльність ВНЗ, систематизацію та аналіз цієї інформації відповідно до єдиної методики оцінювання діяльності підрозділів: визначає критерії та показники оцінювання рівня, якості й результативності освітньої, методичної, наукової, та матеріально-технічної діяльності факультетів.

Опис

Харківська А. А. Дидактичний аспект управління інноваційним розвитком навчального процесу педагогічного ВНЗ / А. А. Харківська // Наукові записки кафедри педагогіки : зб. наук. пр. / Харк. нац. ун-т ім. В. Н. Каразіна. – Харків : Вид. центр ХНУ, 2011. – Вип. ХХVІ. – С. 171–184.

Ключові слова

інноваційний розвиток, управління, педагогічний ВНЗ, критерії, показники, оцінювання, моніторинг, innovation development, management, pedagogical high school, criteria, indicators, assessment, monitoring, инновационное развитие, управление, педагогический вуз, критерии, показатели, оценка, мониторинг

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в