Формування єдиного педагогічного простору інноваційних навчальних закладів
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Автор зазначає, що основною метою єдиного педагогічного простору БІНЗ є якісна багатоступенева підготовка дипломованих фахівців, що успішно конкурують на ринку праці, здатних безперервно удосконалювати свої професійні і загальнолюдські знання, професійно самоудосконалюватися
протягом усієї активної життєдіяльності. Для цього, навчання і виховання слід будувати на парадигмі особистісно-орієнтованого безперервного навчання і формування гуманістичних поглядів.
У статті виділено вузлові моменти побудови і реалізації процесу управління якістю безперервної професійної освіти в умовах єдиного освітнього простору
Опис
Харківська, А. А. Формування єдиного педагогічного простору інноваційних навчальних закладів / А. А. Харківська // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Сер. 13 : Проблеми трудової та професійної підготовки : зб. наук. пр. / Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2010. – Вип. 11. – С. 158–168.
Ключові слова
багаторівневі інноваційні навчальні заклади, безперервна освіта, єдиний педагогічний простір, показники якості, multi innovative education, continuous education, only teaching space, performance quality, многоуровневые инновационные учебные заведения, непрерывное образование, единое педагогическое пространство, показатели качества
