Сучасна модульна освіта та рейтинговий підхід до оцінювання професійної компетентності студентів ВНЗ
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Мета статті – окреслити контури системи оцінювання професійної компе-тентності майбутніх фахівців, що не зводиться тільки до знань, умінь і навиків, сформованих традиційною освітою
Опис
Харківська А. А. Сучасна модульна освіта та рейтинговий підхід до оцінювання професійної компетентності студентів ВНЗ / А. А. Харківська // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / Класич. приват. ун-т. – Запоріжжя, 2009. – Вип. 5(58). – С. 404–409.
Ключові слова
модульна освіта, професійна компетентнісь, оцінювання, modular education, professional competence, assessment, модульное образование, профессиональная компетентность
