Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2539
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХарківська, Алла-
dc.date.accessioned2021-09-22T07:35:28Z-
dc.date.available2021-09-22T07:35:28Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2539-
dc.descriptionХарківська А. А. Роль КМСОНП та системи залікових одиниць у підвищенні якості вищої освіти / А. А. Харківська // Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки : : зб. наук. пр. – Запоріжжя, 2009. – Вип. 55. – С. 411–416en_US
dc.description.abstractУ роботі з’ясовано важливість упровадження кредитно модульної системи навчання в Україні згідно з викликами сучасності. Здійснено ґрунтовний аналіз розвитку системи накопичення ECTS кредитів як інструменту забезпечення якості освіти. Визначено, що у процесі модульної організації навчального процесу наявність великої кількості навчальних дисциплін ускладнює переведення академічних годин у кредити з орієнтацією на ECTS, як наслідок – здійснено перехід на систему залікових одиниць.en_US
dc.subjectкредитно-модульна система організації навчального процесу, залікові одиниці, якість освіти, інноваційність, ECTS кредитиen_US
dc.subjectcredit-modular system of organization of educational process, credit units, quality of education, innovation, ECTS creditsen_US
dc.subjectкредитно-модульная система организации учебного процесса, зачетные единицы, качество образования, инновационность, ECTS кредитыen_US
dc.titleРоль КМСОНП та системи залікових одиниць у підвищенні якості вищої освітиen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2009_~1.PDF345.2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.