Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/250
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Акімова, Олена | - |
dc.contributor.author | Кузнецова, Оксана | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-15T11:54:37Z | - |
dc.date.available | 2020-05-15T11:54:37Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/250 | - |
dc.description | Акімова О. М. Напрями самоосвіти у ході підготовки майбутніх вчителів початкових класів / О. М. Акімова, О. В. Кузнецова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / редкол.: Т. І. Сущенко (голов. ред.) та ін. – Запоріжжя : КПУ, 2015. – Вип. 43 (96). – С. 46–52. | - |
dc.description.abstract | У статті розкрито суть поняття “самоосвіта”, уточнено поняття “самоосвіта вчителів початкових класів”. Висвітлено напрями самоосвіти для майбутніх учителів по- чаткових класів: інтелектуальний, духовний, інформаційний. Визначено форми самоосві- ти майбутніх учителів початкових класів: робота у студентських наукових гуртках; участь у розробленні науково-дослідницької проблеми кафедри; лекторська робота з роз- повсюдження спеціальних знань у галузі педагогіки; організація та проведення педагогіч- них екскурсій; волонтерська робота; відвідування різноманітних курсів; робота керівни- ками гуртків у дитячих клубах, шефська робота в школах за спеціальністю тощо. | en_US |
dc.subject | самоосвіта, майбутні вчителі початкових класів, напрями са- моосвіти, форми самоосвіти | en_US |
dc.subject | self, future elementary school teacher, form self-education, self- direction | en_US |
dc.subject | самообразование, будущие учителя начальных классов, напра- вления самообразования, формы самообразования | en_US |
dc.title | НАПРЯМИ САМООСВІТИ У ХОДІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Akim_st2.pdf | 654.93 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.