НАПРЯМИ САМООСВІТИ У ХОДІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті розкрито суть поняття “самоосвіта”, уточнено поняття “самоосвіта вчителів початкових класів”. Висвітлено напрями самоосвіти для майбутніх учителів по- чаткових класів: інтелектуальний, духовний, інформаційний. Визначено форми самоосві- ти майбутніх учителів початкових класів: робота у студентських наукових гуртках; участь у розробленні науково-дослідницької проблеми кафедри; лекторська робота з роз- повсюдження спеціальних знань у галузі педагогіки; організація та проведення педагогіч- них екскурсій; волонтерська робота; відвідування різноманітних курсів; робота керівни- ками гуртків у дитячих клубах, шефська робота в школах за спеціальністю тощо.

Опис

Акімова О. М. Напрями самоосвіти у ході підготовки майбутніх вчителів початкових класів / О. М. Акімова, О. В. Кузнецова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / редкол.: Т. І. Сущенко (голов. ред.) та ін. – Запоріжжя : КПУ, 2015. – Вип. 43 (96). – С. 46–52.

Ключові слова

самоосвіта, майбутні вчителі початкових класів, напрями са- моосвіти, форми самоосвіти, self, future elementary school teacher, form self-education, self- direction, самообразование, будущие учителя начальных классов, напра- вления самообразования, формы самообразования

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в