НАПРЯМИ САМООСВІТИ У ХОДІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті розкрито суть поняття “самоосвіта”, уточнено поняття “самоосвіта
вчителів початкових класів”. Висвітлено напрями самоосвіти для майбутніх учителів по-
чаткових класів: інтелектуальний, духовний, інформаційний. Визначено форми самоосві-
ти майбутніх учителів початкових класів: робота у студентських наукових гуртках;
участь у розробленні науково-дослідницької проблеми кафедри; лекторська робота з роз-
повсюдження спеціальних знань у галузі педагогіки; організація та проведення педагогіч-
них екскурсій; волонтерська робота; відвідування різноманітних курсів; робота керівни-
ками гуртків у дитячих клубах, шефська робота в школах за спеціальністю тощо.
Опис
Акімова О. М. Напрями самоосвіти у ході підготовки майбутніх вчителів початкових класів / О. М. Акімова, О. В. Кузнецова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / редкол.: Т. І. Сущенко (голов. ред.) та ін. – Запоріжжя : КПУ, 2015. – Вип. 43 (96). – С. 46–52.
Ключові слова
самоосвіта, майбутні вчителі початкових класів, напрями са- моосвіти, форми самоосвіти, self, future elementary school teacher, form self-education, self- direction, самообразование, будущие учителя начальных классов, напра- вления самообразования, формы самообразования
