Моніторинг професійного розвитку особистості у форматі Болонського процесу
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті аналізується моніторинг якості освіти як один із найефективніших
засобів отримання інформації про функціонування освітньої системи в усій її
багатогранності на прикладі аналізу тестових систем контролю і самоконтролю,
розглядаються їх плюси та мінуси. Також автор зупиняється на питанні
визначення критеріїв оцінювання успішності навчання студентів за вимогами
кредитно-модульної технології організації навчального процесу на прикладі
Харківського гуманітарно-педагогічного інституту.
Опис
Харківська А. А. Моніторинг професійного розвитку особистості у форматі Болонського процесу / А. А. Харківська // Питання професійної підготовки фахівців у сучасних педагогічних дослідженнях : зб. наук. пр. / за заг. ред. Г. Є. Гребенюка. – Харків : Стиль-Іздат, 2007. – С. 284–297.
Ключові слова
моніторинг, тестові завдання різних рівнів, рейтингова оцінка, контроль якості освіти, monitoring, test tasks of different levels, rating assessment, quality control of education, мониторинг, тестовые задания разных уровней, рейтинговая оценка, контроль качества образования
