Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2460
Назва: Вища освіта України ХХІ століття – акмеологічні засади моніторингу якості підготовки студентів
Автори: Харківська, Алла
Ключові слова: моніторинг рівня підготовки майбутніх фахівців, технологія навчання, тест, вимірювальний засіб, контроль якості освіти
monitoring the students’ progress in studying, educational technology, test, measuring instrument, control above education quality
мониторинг уровня подготовки будущих специалистов, технология обучения, тест, измерительное средство, контроль качества образования
Дата публікації: 2008
Короткий огляд (реферат): У статті досліджується загальна концепція моніторингу рівня підготовки майбутніх фахівців як одна з найефективніших форм отримання інформації профункціонування освітньої системи; визначаються й порівнюються основні завдання, які необхідно розв’язувати при проведенні моніторингу. Автор також аналізує роль тестів та обґрунтовує вимоги, які мають висуватися до тестів як до вимірювального засобу під час моніторингу.
Опис: Харківська А. А. Вища освіта України ХХІ століття – акмеологічні засади моніторингу якості підготовки студентів / А. А. Харківська // Засоби навчальної та науково-дослідної роботи : зб. наук. пр. / за заг. ред.: В. І. Євдокимова, О. М. Микитюка ; М-во освіти і науки України, Харк. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків, 2008. – Вип. 28. – С. 113–123.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2460
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.