Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2454
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХарківська, Алла-
dc.date.accessioned2021-09-20T13:23:04Z-
dc.date.available2021-09-20T13:23:04Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2454-
dc.descriptionХарківська А. А. Нова парадигма сучасної освіти: навчальні плани / А. А. Харківська // Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки : зб. наук. пр. – Запоріжжя, 2008. – Вип. 51. – С. 360–368en_US
dc.description.abstractУ статті аналізується нова парадигма, яку треба вирішувати вищим навчальним закладам для реалізації реформи освіти згідно з Болонською концепцією, а саме: особливості формування навчальних планів. Один принципів кредитно-модульної системи– гнучкість та партнерство – вимагає такої побудови системи освіти, щоб зміст навчання й шляхи досягнення цілей освіти та професійної підготовки відповідали індивідуальним потребам іможливостям студента.en_US
dc.subjectдисципліна циклу, змістовний модуль, парадигма сучасної освіти, кредитно-модульна технологія навчання, навчальні плани, індивідуальні навчальні планиen_US
dc.subjectdiscipline of the cycle, semantic module, paradigm modern education, credit-modular education technology, curricula, individual curriculumen_US
dc.subjectдисциплина цикла, смысловой модуль, парадигма современного образования, кредитно-модульная технология образования, учебные планы, индивидуальные учебные планыen_US
dc.titleНова парадигма сучасної освіти: навчальні планиen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Нова_парадигма_сучасної_освіти_навч.плани.pdf334.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.