Особливості морального виховання дітей старшого дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку в умовах інклюзивної освіти

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті розглядається проблема впливу педагогічного середовища на соціальну інтеграцію дітей з інтелектуальними порушеннями. Проблема формування морального виховання дітей з інтелектуальними порушеннями вимагає педагогічної уваги. Ключовою умовою успішної інтеграції в суспільство є формування уявлень про базові моральні категорії у старших дошкільників із порушеннями інтелектуального розвитку

Опис

Самойлова І. Особливості морального виховання дітей старшого дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку в умовах інклюзивної освіти / І. Самойлова, А. Сініченкова, Т. Четвертак // Scientific achievements of modern society : the 6th International scientific and practical conference (Liverpool, 5-7 february 2020). – Liverpool : Cognum Publishing House, United Kingdom, 2020. – P. 1176–1179.

Ключові слова

інклюзивна освіта, інтелектуальні порушення, інтелектуальний розвиток, моральне виховання, вплив, мудрість, милосердя, добро, особистість, виховання

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в