Особливості морального виховання дітей старшого дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку в умовах інклюзивної освіти
Вантажиться...
Дата
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті розглядається проблема впливу педагогічного середовища на соціальну інтеграцію дітей з інтелектуальними порушеннями. Проблема формування морального виховання дітей з інтелектуальними порушеннями вимагає педагогічної уваги. Ключовою умовою успішної інтеграції в суспільство є формування уявлень про базові моральні категорії у старших дошкільників із порушеннями інтелектуального розвитку
Опис
Самойлова І. Особливості морального виховання дітей старшого дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку в умовах інклюзивної освіти / І. Самойлова, А. Сініченкова, Т. Четвертак // Scientific achievements of modern society : the 6th International scientific and practical conference (Liverpool, 5-7 february 2020). – Liverpool : Cognum Publishing House, United Kingdom, 2020. – P. 1176–1179.
Ключові слова
інклюзивна освіта, інтелектуальні порушення, інтелектуальний розвиток, моральне виховання, вплив, мудрість, милосердя, добро, особистість, виховання
