Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2420
Назва: | Особливості морального виховання дітей старшого дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку в умовах інклюзивної освіти |
Автори: | Самойлова, Ірина Сініченкова, Ангеліна Четвертак, Тетяна |
Ключові слова: | інклюзивна освіта, інтелектуальні порушення, інтелектуальний розвиток, моральне виховання, вплив, мудрість, милосердя, добро, особистість, виховання |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається проблема впливу педагогічного середовища на соціальну інтеграцію дітей з інтелектуальними порушеннями. Проблема формування морального виховання дітей з інтелектуальними порушеннями вимагає педагогічної уваги. Ключовою умовою успішної інтеграції в суспільство є формування уявлень про базові моральні категорії у старших дошкільників із порушеннями інтелектуального розвитку |
Опис: | Самойлова І. Особливості морального виховання дітей старшого дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку в умовах інклюзивної освіти / І. Самойлова, А. Сініченкова, Т. Четвертак // Scientific achievements of modern society : the 6th International scientific and practical conference (Liverpool, 5-7 february 2020). – Liverpool : Cognum Publishing House, United Kingdom, 2020. – P. 1176–1179. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2420 |
Розташовується у зібраннях: | Тези |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Т_3, (Liverp., 5-7 Febr.)Особливості.pdf | 19.74 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.