Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2417
Title: Формування основ культури поводження з побутовими відходами у дітей старшого дошкільного віку
Authors: Ярославцева, Мілена
Keywords: Діти дошкільного віку, економічне виховання, поводження з відходами, сюжетно-рольові та дидактичних ігри, сортування, побутові відходи, основи культури поводження з відходами, гра
Preschool children, economic education, waste management, role-playing and didactic games, sorting, household waste, the basics of waste management culture, game
Дети дошкольного возраста, экономическое воспитание, обращения с отходами, сюжетно-ролевые и дидактические игры, сортировки, бытовые отходы, основы культуры обращения с отходами, игра
Issue Date: 2020
Abstract: У тезах порушена проблема поводження та утилізації відходів в Україні та формування основ культури поводження з побутовими відходами у дітей старшого дошкільного віку. Зазначено, що початком боротьби з відходами вважається сортування сміття, здійснення якого залежить саме від громадян. Схарактеризована методика економічного виховання дошкільників, яка передбачає набуття ними елементарних економічних знань, умінь і навичок. Наведено тематику сюжетно-рольових та дидактичних ігор, що сприяють формуванню основ культури поводження з побутовими відходами у дітей старшого дошкільного віку.
Description: Ярославцева М. І. Формування основ культури поводження з побутовими відходами у дітей старшого дошкільного віку / М. І. Ярославцева // Стан та перспективи розвитку педагогіки та психології в Україні та світі : зб. тез Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ, 04-05 вер. 2020 р.). – Київ : ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології», 2020. – С. 103–106.
URI: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2417
Appears in Collections:Тези

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yaros_ts5.pdf212.06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.