Методична підготовка майбутніх учителів : теорія і практика
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Основна проблема, яку висвітлено в монографії, полягає у визначенні й обґрунтуванні теоретико-методологічних і практичних засад методичної підготовки майбутнього вчителя в закладі вищої педагогічної освіти.
У роботі представлено історико-гносеологічні аспекти методичної підготовки вчителів, аналіз методичної роботи з молодими вчителями та проблеми їх методичного становлення, розкрито суть методичної підготовки майбутніх учителів у педагогічних дослідженнях, її зміст, функції, структуру, етапи, умови і досвід; представлено систему реалізації методичної підготовки майбутніх учителів у педагогічному закладі вищої освіти (під час вивчення навчальних дисциплін, у процесі проходження педагогічної практики, участі в позааудиторних заходах методичного спрямування, здійснення методичної рефлексії).
Опис
Упатова І. П. Методична підготовка майбутніх учителів : теорія і практика : монографія. – Харків : ТОВ «ДІСА ПЛЮС», 2018. – 402 с
Ключові слова
методична підготовки вчителів, педагогічні заклади вищої освіти, вивчення навчальних дисциплін, педагогічної практики, позааудиторних заходах
