Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/238
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Упатова, Ірина | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-15T07:40:16Z | - |
dc.date.available | 2020-05-15T07:40:16Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/238 | - |
dc.description | Упатова І. П. Теорія і практика методичної підготовки майбутніх учителів початкової школи : автореф. дис. док. пед. наук : 13.00.04 / І. П. Упатова ; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків, 2019. – 40 с. | en_US |
dc.description.abstract | Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» (015 – Професійна 38 освіта). – Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, МОН України. – Харків, 2019. У дисертації на методологічному, теоретичному та технологічному рівнях досліджено проблему методичної підготовки майбутніх учителів початкової школи. З’ясовано суть методичної підготовки майбутнього вчителя початкової школи, зміст її структурних компонентів (мотиваційно-цільовий, когнітивний, методично-діяльнісний, аналітико-результативний) і функції (орієнтаційно-стимулювальна, дидактично-професійна, продуктивно-процесуальна, розвивально-виховна, діагностично-корекційна). Теоретично обґрунтовано систему (методологічно-цільова, структурно-змістова, технологічна, діагностична підсистеми) методичної підготовки майбутніх учителів початкової школи, експериментально доведено результативність її впровадження в процес їхньої професійної підготовки. Окреслено педагогічні умови, що сприяють ефективному функціонуванню системи методичної підготовки. Уточнено критерії, показники, рівні сформованості методичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи. | en_US |
dc.subject | майбутній учитель, початкова школа, методична підготовка, методична компетентність, методична діяльність, система, компоненти, педагогічні умови, критерії, показники | en_US |
dc.subject | future teacher, primary school, methodical training, methodical competence, methodical activity, system, components, pedagogical conditions, criteria, indicators | en_US |
dc.subject | будущий учитель, начальная школа, методическая подготовка, методическая компетентность, методическая деятельность, система, компоненты, педагогические условия, критерии, показатели | en_US |
dc.title | ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА МЕТОДИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ | en_US |
Appears in Collections: | Автореферати |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
aref_doc_Upatova.pdf | 764.65 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.