Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2360
Назва: Формування творчої самостійності майбутніх учителів музики в дистанційному процесі
Автори: Дорош, Тетяна
Дорошенко, В.
Ключові слова: майбутній учитель музики, творча самостійність, дистанційний процес
future music teacher, creative independence, distance process
будущий учитель музыки, творческая самостоятельность, дистанционный процесс
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто проблеми розвитку творчої самостійної роботи майбутніх учителів музики в дистанційному процесі. Зазначено, що методика цієї роботи передбачає застосування нових інформаційних технологій. Надано технічні прийоми, що сприятимуть формуванню творчої самостійної роботи майбутнього фахівця та позитивно впливатимуть на її розвиток
Опис: Дорош Т. Формування творчої самостійності майбутніх учителів музики в дистанційному процесі / Т. Дорош, В. дорошенко; Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди / Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика : матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (Харків, 31 березня – 2 квітня 2021 р.). - У 2 -х т. . Харків :Мітра, 2021. - Т. 1.- С. 97−100.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2360
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дорош, Дорошенко, 2021. С. 97-100.pdf998.29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.