Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2359
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДорош, Тетяна-
dc.date.accessioned2021-06-02T12:14:31Z-
dc.date.available2021-06-02T12:14:31Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2359-
dc.descriptionДорош Т. Особливості комунікацій між викладачем та майбутнім учителем музичного мистецтва в дистанційному процесі / Т. Дорош // Директор школи, ліцею, гімназії − Спеціальний тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору» - . № 2. -Кн. 2. -Том II (87). - 2020. - С. 48−56.en_US
dc.description.abstractУ статті розкрито особливості комунікацій між викладачем та майбутнім учителем музичного мистецтва, що здійснюються в найрізноманітніших формах. У дослідженні визначено дефініцію поняття комунікація, обґрунтовано доцільність і значущість цієї взаємодії. Розкрито специфіку міжособистісної комунікації між суб’єктами освітнього процесу, де велика роль відводиться викладачеві, оскільки саме йому належить допомогти здобувачу освіти розкрити свої здібності, повірити в свої сили, можливості, зрозуміти цілі й завдання всього цього процесу, що відбувається як в on-line, так і of-line режимах. У наведеному прикладі дистанційного концертного заходу викладач здійснив попереднє комунікативне прогнозування на майбутню творчу діяльність. Доведено, що процес підготовки до on-line концерту дозволив активізувати самостійну діяльність учасників заходу, зробити її посильною, цікавою, захопленою спільною ідеєю. Комунікаційна взаємодія в дистанційному процесі включала й виконання наукової роботи, коли сумісно здійснювався пошук актуальної на даний момент спеціальної інформації.en_US
dc.subjectкомунікація, дистанційний процес, викладач, майбутній учитель музичного мистецтваen_US
dc.subjectcommunication, online learning, professor, future music teacheren_US
dc.subjectкоммуникация, дистанционный процесс, преподаватель, будущий учитель музыкального искусстваen_US
dc.titleОсобливості комунікацій між викладачем та майбутнім учителем музичного мистецтва в дистанційному процесіen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
dorosh_article, 2020-21 (1). Psychology today.pdf147.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.