Особливості комунікацій між викладачем та майбутнім учителем музичного мистецтва в дистанційному процесі
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті розкрито особливості комунікацій між викладачем та майбутнім учителем музичного мистецтва, що здійснюються в найрізноманітніших формах. У дослідженні визначено дефініцію поняття комунікація, обґрунтовано доцільність і значущість цієї взаємодії. Розкрито специфіку міжособистісної комунікації між суб’єктами освітнього процесу, де велика роль відводиться викладачеві, оскільки саме йому належить допомогти здобувачу освіти розкрити свої здібності, повірити в свої сили, можливості, зрозуміти цілі й завдання всього цього процесу, що відбувається як в on-line, так і of-line режимах. У наведеному прикладі дистанційного концертного заходу викладач здійснив попереднє комунікативне прогнозування на майбутню творчу діяльність. Доведено, що процес підготовки до on-line концерту дозволив активізувати самостійну діяльність учасників заходу, зробити її посильною, цікавою, захопленою спільною ідеєю. Комунікаційна взаємодія в дистанційному процесі включала й виконання наукової роботи, коли сумісно здійснювався пошук актуальної на даний момент спеціальної інформації.
Опис
Дорош Т. Особливості комунікацій між викладачем та майбутнім учителем музичного мистецтва в дистанційному процесі / Т. Дорош // Директор школи, ліцею, гімназії − Спеціальний тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору» - . № 2. -Кн. 2. -Том II (87). - 2020. - С. 48−56.
Ключові слова
комунікація, дистанційний процес, викладач, майбутній учитель музичного мистецтва, communication, online learning, professor, future music teacher, коммуникация, дистанционный процесс, преподаватель, будущий учитель музыкального искусства
