Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2355
Назва: Оцінювання вихованості соціальних цінностей майбутніх педагогів дошкільної освіти на основі кваліметричного підходу
Автори: Капустіна, Ольга
Ключові слова: оцінювання, кваліметричний підхід, кваліметрична модель, виховання, майбутні педагоги дошкільної освіти
assessment, qualimetric approach, qualimetric model, education, future teachers of preschool education
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): У тезах розглянута проблема використання ефективних підходів до здійснення процедури оцінювання в освітньому процесі. Визначено головну мету процедури оцінювання. З’ясовано роль кваліметричного підходу та кваліметричної моделі.
Опис: Капустіна О. І. Оцінювання вихованості соціальних цінностей майбутніх педагогів дошкільної освіти на основі кваліметричного підходу / О. І. Капустіна // Розвиток національної педагогічної освіти у подіях та персоналіях: особливості, здобутки та перспективи : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Харків, 19 листопада 2020 р.) / Комун. закл. «Харків. гуманітар.-пед. акад.» Харків. облради. – Харків, 2020. – С. 165–167.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2355
Розташовується у зібраннях:Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kapus_tz3.pdf501.72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.