Механізми мотивації студентів педагогічних закладів вищої освіти як основного фактора формування у них основ творчої самореалізації в умовах особистісно орієнтованого освітнього процесу
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті обґрунтовано необхідність упровадження особистісно орієнтованого підходу до роботи зі студентами педагогічних закладів вищої освіти. Розкрито зміст понять «особистісно орієнтована педагогічна ситуація»; «мотив» та «мотивація». Розглянуто теорії мотивації. Роз’яснено можливість психопрограмування потреб студентів у процесі навчання.
Запропоновано власні підходи до мотивування студентів. Подано класифікацію напрямків та принципів роботи з ними з метою мотивування до творчої самореалізації. Подано характеристику діяльності викладача, його особисті якості, що впливають на мотивацію.
Опис
Бакуменко Т. К. Механізми мотивації студентів педагогічних закладів вищої освіти як основного фактора формування у них основ творчої самореалізації в умовах особистісно орієнтованого освітнього процесу / Т. К. Бакуменко // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський зб. наук. праць молодих вчених Дрогобицького держ. пед. ун-ту ім. Івана Франка. – Дрогобич, 2019. – Вип. 23. – Том 1. – С. 83–88.
Ключові слова
мотив, мотивація, особистісно орієнтований підхід, потреба, психопрограмування, творча самореалізація, motive, motivation, personally oriented approach, need, psychoprogramming, creative self-realization
