Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2328
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ульянова, Вікторія | - |
dc.date.accessioned | 2021-05-14T12:49:48Z | - |
dc.date.available | 2021-05-14T12:49:48Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2328 | - |
dc.description | Ульянова В. С. Методологічні підходи до художньо-естетичного виховання майбутніх учителів художньої культури і майбутніх вчителів музичного мистецтва / В. С. Ульянова // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський зб. наук. праць молодих вчених Дрогобицького держ. пед. ун-ту ім. Івана Франка. – Дрогобич : Вид. дім Гельветика, 2020. – Вип. 29. – 176 с. | en_US |
dc.description.abstract | У статті охарактеризовано дефініції понять «методологічні підходи», «майбутній вчитель художньої культури», «музичне мистецтво», «художньо-естетичне виховання». Обгрунтувати основні методологічні підходи (особистісно-орієнтований, діяльнісний, компетентнісний, системний та диференційований) до художньо-естетичного виховання майбутніх учителів художньої культури і майбутніх учителів музичного мистецтва. Проаналізувавши думки багатьох учених щодо застосування диференційованого підходу для обґрунтування теоретико-методологічних основ художньо-естетичного виховання майбутніх учителів художньої культури і майбутніх учителів музичного мистецтва можемо зробити такі висновки. Важлива передумова запровадження диференційованого підходу до художньо-естетичного виховання майбутніх учителів художньої культури і майбутніх учителів музичного мистецтва, цілеспрямованість навчання та виховання на формування особистості кожного майбутнього фахівця, враховуючи можливість об,єднання їх у групи, відповідно до творчих індивідуальних здібностей, застосовуючи при цьому різні форми та методи виховання (ігри, змагання, брей-ринги, квести, створення спеціальних педагогічних ситуацій тощо). | en_US |
dc.subject | художньо-естетичне виховання, музичне мистецтво, виховання, методологічні підходи | en_US |
dc.subject | methodologist, Maibutny in the maker of the musical mystic, artistic-natural vihovannya | en_US |
dc.subject | художественно-эстетическое воспитание, музыкальное искусство, воспитание, методологические подходы | en_US |
dc.title | Методологічні підходи до художньо-естетичного виховання майбутніх учителів художньої культури і майбутніх вчителів музичного мистецтва | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
text 2.docx | 24.55 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.