Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2328
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorУльянова, Вікторія-
dc.date.accessioned2021-05-14T12:49:48Z-
dc.date.available2021-05-14T12:49:48Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2328-
dc.descriptionУльянова В. С. Методологічні підходи до художньо-естетичного виховання майбутніх учителів художньої культури і майбутніх вчителів музичного мистецтва / В. С. Ульянова // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський зб. наук. праць молодих вчених Дрогобицького держ. пед. ун-ту ім. Івана Франка. – Дрогобич : Вид. дім Гельветика, 2020. – Вип. 29. – 176 с.en_US
dc.description.abstractУ статті охарактеризовано дефініції понять «методологічні підходи», «майбутній вчитель художньої культури», «музичне мистецтво», «художньо-естетичне виховання». Обгрунтувати основні методологічні підходи (особистісно-орієнтований, діяльнісний, компетентнісний, системний та диференційований) до художньо-естетичного виховання майбутніх учителів художньої культури і майбутніх учителів музичного мистецтва. Проаналізувавши думки багатьох учених щодо застосування диференційованого підходу для обґрунтування теоретико-методологічних основ художньо-естетичного виховання майбутніх учителів художньої культури і майбутніх учителів музичного мистецтва можемо зробити такі висновки. Важлива передумова запровадження диференційованого підходу до художньо-естетичного виховання майбутніх учителів художньої культури і майбутніх учителів музичного мистецтва, цілеспрямованість навчання та виховання на формування особистості кожного майбутнього фахівця, враховуючи можливість об,єднання їх у групи, відповідно до творчих індивідуальних здібностей, застосовуючи при цьому різні форми та методи виховання (ігри, змагання, брей-ринги, квести, створення спеціальних педагогічних ситуацій тощо).en_US
dc.subjectхудожньо-естетичне виховання, музичне мистецтво, виховання, методологічні підходиen_US
dc.subjectmethodologist, Maibutny in the maker of the musical mystic, artistic-natural vihovannyaen_US
dc.subjectхудожественно-эстетическое воспитание, музыкальное искусство, воспитание, методологические подходыen_US
dc.titleМетодологічні підходи до художньо-естетичного виховання майбутніх учителів художньої культури і майбутніх вчителів музичного мистецтваen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
text 2.docx24.55 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.