Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/231
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТетьоркіна, Валентина-
dc.date.accessioned2020-05-13T12:38:11Z-
dc.date.available2020-05-13T12:38:11Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/231-
dc.descriptionУпровадження особистісно орієнтовної системи навчання в умовах модернізації педагогічної освіти / В. А. Тетьоркіна, С. М. Погорелова, Л. І. Прокопенко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб.наук.праць / редкол.Т. І. Сущенко ( голова) та ін. – Запоріжжя: КПУ, 2017. – Вип..56-57(109-110). – С. 504–510en_US
dc.description.abstractУ статті подано результати роботи викладачів з упровадження особистісно орієнтованої системи навчання при реалізації основних завдань Державного стандарту початкової загальної освіти засобами навчально-методичного забезпечення галузі “Природознавство ” 2 клас. Визначено основні концептуальні підходи до створення зошита з природознавства до підручника І. В. Грущинської (2 клас) і наведено різноманітні орієнтовні моделі урочної й позаурочної діяльності вчителя та учнів початкової загальної освіти Нової української школи. Проаналізовано навчально-пізнавальну й природоохоронну діяльність викладачів і учнів у ході сумісної роботи за запропонованими методиками: використання інформаційно-комунікативних засобів спостереження за природою і її охороною; власні природничі дослідження; аналогічне моделювання та проектування; вирішення ситуативних завдань.en_US
dc.subjectособистісно орієнтована система навчання, природознавча компетентність, інформаційно-комунікативні засоби навчання, креативність, моде¬лювання та проектуванняen_US
dc.subjectpersonality-oriented system learning, nature competence, information and communication means training, creativity, modeling and designen_US
dc.subjectличностно ориентированная система обучения, природоведческая компетентность, информационно-коммуникативные средства обучения, креативность, моделирование и проектированиеen_US
dc.titleУПРОВАДЖЕННЯ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ В УМОВАХ МОДЕРНІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Prokop_st_1.pdf330.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.