Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2309
Назва: | Smart-технології – об’єктивний фактор формування інструментальних компетентностей |
Автори: | Брославська, Галина |
Ключові слова: | дистанційна освіта, інструментальні компетентності, сдобувачі освіти, SMART-технології distance learning, instrumental competencies, applicants for education, SMART technologies дистанционное обучение, инструментальные компетентности, соискатели образования, SMART-технологии |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Інструментальні компетентності в студентів можуть бути сформовані викладачами закладів вищої освіти, якщо під час навчального процесу вони використовуватимуть на своїх заняттях SMART-технології. Педагоги не повинні забувати, що саме «розумні технології» сприятимуть забезпеченню здобувачів освіти якісним та ефективним навчанням, мотивувати та залучати їх до творчого, дослідницького, освітнього та наукового діяння. Під час SMART education у студентів формується здатність: самостійно вивчати матеріал дисциплін (згідно навчального плану), адже вони мають змогу користуватися електронними матеріалами, записаними у відеорежимі, а також лекціями, практичними завданнями й тестами, збереженими викладачами в он-лайні на власних сайтах і блогаг; брати участь у розвиваючих проектах тощо. SMART-технології сприяють формуванню в педагогів нових, раніше не згадуваних у освіті, можливостей, які дають їм змогу: • ділитися з іншими, набутим під час професійної діяльності, власним досвідом; • підвищувати та вдосконалювати свій професійний рівень, знання та вміння; • більше займатися науковими пошуками та дослідженнями; • економити час під час підготовки освітнього матеріалу (лекції, практичні та семінарські заняття) та створення наукових проектів; • бути постійним учасником розроблених власних контентів та ін. У процесі дистанційного навчання, яке відбувалося у повній мірі під час карантину (з 12.03.2020 р. та до кінця навчального 2019-2020 року були закриті усі навчальні заклади внаслідок масового захворювання населення на коронавірусну інфекцію – Covid-19), була виявлена проблема багатьох українських освітян – не підготовленість до електронного, віддаленого навчання; не вміння користування SMART-технологіями для здійснення навчального процесу; не розуміння значення SMART education для формування інструментальних компетентностей у здобувачів освіти ЗВО нашої держави. Для розв’язання даних проблем слід на прикладах показати як відбувається дистанційне навчання, які знання одержують студенти, коли використовуватимуться SMART-технології. |
Опис: | Брославська Г. М. Smart-технології – об’єктивний фактор формування інструментальних компетентностей / Г. М. Брославська // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. праць / Українська інж.-пед. акад. – Харків, 2020. – № 67. – С. 100–107. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2309 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
стаття_16.pdf | 3.92 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.