Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2308
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Босін, Марк | - |
dc.contributor.author | Брославська, Галина | - |
dc.date.accessioned | 2021-05-12T11:41:35Z | - |
dc.date.available | 2021-05-12T11:41:35Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2308 | - |
dc.description | Босін М. Є. Загальний підхід до змісту лекцій у ЗВО / М. Є. Босін, Г. М. Брославська // Scientific achievements of modern society : The 10th International scientific and practical conference (Liverpool, 27-29 May 2020). – Liverpool, United Kingdom : Cognum Publishing House, 2020. – P. 292–295. | en_US |
dc.description.abstract | Під час підготовки лекції в закладах вищої освіти необхідно пам’ятати про принципи, які при використанні ідей стимульованого взаємонавчання, дозволять покращити рівень вивчення матеріалу від простого до складного, долати перепони, які з’являтимуться при цьому. | en_US |
dc.subject | освітній процес, здобувачі освіти, зображувальні символи, живописний образ, літературний образ | en_US |
dc.subject | educational process, education applicants, pictorial symbols, pictorial image, literary image | en_US |
dc.subject | образовательный процесс, соискатели образования, изобразительные символы, живописный образ, литературный образ | en_US |
dc.title | Загальний підхід до змісту лекцій у ЗВО | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
стаття_15кор.pdf | 15.26 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.