Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2287
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Фоменко, Лариса | - |
dc.date.accessioned | 2021-04-28T12:27:52Z | - |
dc.date.available | 2021-04-28T12:27:52Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2287 | - |
dc.description | Фоменко Л. М. Адаптивний підхід до розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів інформатики / Л. М. Фоменко // Актуальні тенденції розвитку освіти, науки та технологій : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Бахмут, 16-17 травня 2019 р.). – Бахмут : ННППІ УІПА, 2019. – Т. 1. – С. 35–36. | en_US |
dc.description.abstract | У роботі порушено проблему розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів інформатики. Акцентовано увагу на необхідності пошуку нових підходів до розвитку їх пізнавальної активності. Обґрунтовано доцільність застосування адаптивного підходу до розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів інформатики. | en_US |
dc.subject | майбутні вчителі інформатики, професійна підготовка, пізнавальна активність, розвиток, адаптивний підхід | en_US |
dc.subject | future computer science teachers, professional training, cognitive activity, development, adaptive approach | en_US |
dc.subject | будущие учителя информатики, профессиональная подготовка, познавательная активность, развитие, адаптивный подход | en_US |
dc.title | Адаптивний підхід до розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів інформатики. | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Тези |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
tezy.pdf | 147.82 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.