Адаптивний підхід до розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів інформатики.

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У роботі порушено проблему розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів інформатики. Акцентовано увагу на необхідності пошуку нових підходів до розвитку їх пізнавальної активності. Обґрунтовано доцільність застосування адаптивного підходу до розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів інформатики.

Опис

Фоменко Л. М. Адаптивний підхід до розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів інформатики / Л. М. Фоменко // Актуальні тенденції розвитку освіти, науки та технологій : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Бахмут, 16-17 травня 2019 р.). – Бахмут : ННППІ УІПА, 2019. – Т. 1. – С. 35–36.

Ключові слова

майбутні вчителі інформатики, професійна підготовка, пізнавальна активність, розвиток, адаптивний підхід, future computer science teachers, professional training, cognitive activity, development, adaptive approach, будущие учителя информатики, профессиональная подготовка, познавательная активность, развитие, адаптивный подход

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в