Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2287
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФоменко, Лариса-
dc.date.accessioned2021-04-28T12:27:52Z-
dc.date.available2021-04-28T12:27:52Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2287-
dc.descriptionФоменко Л. М. Адаптивний підхід до розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів інформатики / Л. М. Фоменко // Актуальні тенденції розвитку освіти, науки та технологій : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Бахмут, 16-17 травня 2019 р.). – Бахмут : ННППІ УІПА, 2019. – Т. 1. – С. 35–36.en_US
dc.description.abstractУ роботі порушено проблему розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів інформатики. Акцентовано увагу на необхідності пошуку нових підходів до розвитку їх пізнавальної активності. Обґрунтовано доцільність застосування адаптивного підходу до розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів інформатики.en_US
dc.subjectмайбутні вчителі інформатики, професійна підготовка, пізнавальна активність, розвиток, адаптивний підхідen_US
dc.subjectfuture computer science teachers, professional training, cognitive activity, development, adaptive approachen_US
dc.subjectбудущие учителя информатики, профессиональная подготовка, познавательная активность, развитие, адаптивный подходen_US
dc.titleАдаптивний підхід до розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів інформатики.en_US
Розташовується у зібраннях:Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tezy.pdf147.82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.