Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2286
Назва: Використання технології «Lapbooking» для розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів інформатики в процесі математичної підготовки
Автори: Фоменко, Лариса
Ключові слова: майбутні вчителі інформатики, професійна підготовка, математична підготовка, пізнавальна активність, розвиток, лепбук
future computer science teachers, professional training, mathematical training, cognitive activity, development, lapbook
будущие учителя информатики, профессиональная подготовка, математическая подготовка, познавательная активность, развитие, лепбук
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): У роботі порушено проблему розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів інформатики. Акцентовано увагу на важливості математичної підготовки майбутніх учителів інформатики як важливої складової їх професійної підготовки у ЗВО. Роглянуто питання використання технології «Lapbooking» в процесі математичної підготовки майбутніх учителів інформатики для розвитку їх пізнавальної активності.
Опис: Фоменко Л. М. Використання технології «Lapbooking» для розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів інформатики в процесі математичної підготовки / Л. М. Фоменко // Молодь, освіта, наука, культура і національна самосвідомість в умовах європейської інтеграції : зб. матеріалів ХХІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Київ, 18 квітня 2019 р.). – Київ : Вид-во Європейського університету, 2019. – С. 189–191.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2286
Розташовується у зібраннях:Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tezy.pdf210.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.