Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2285
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Фоменко, Лариса | - |
dc.date.accessioned | 2021-04-28T12:12:15Z | - |
dc.date.available | 2021-04-28T12:12:15Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2285 | - |
dc.description | Фоменко Л. М. Роль рефлексії у розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів інформатики / Л. М. Фоменко // Тенденції розвитку психології та педагогіки : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ, 2-3 листопада 2018 р.). – Київ : ГО Київська наукова організація педагогіки та психології, 2018. – Ч. 1. – С. 123–125. | en_US |
dc.description.abstract | У роботі порушено проблему розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів інформатики. Акцентовано увагу на необхідності розвитку рефлексії як складової їх пізнавальної активності. Доведено, що рефлексія відіграє важливу роль у процесі розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів інформатики. | en_US |
dc.subject | майбутні вчителі інформатики, професійна підготовка, пізнавальна активність, рефлексія, розвиток | en_US |
dc.subject | future computer science teachers, professional training, cognitive activity, reflection, development | en_US |
dc.subject | будущие учителя информатики, профессиональная подготовка, познавательная активность, рефлексия, развитие | en_US |
dc.title | Роль рефлексії у розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів інформатики. | en_US |
Appears in Collections: | Тези |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
tezy-4.pdf | 231.08 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.