Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2285
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФоменко, Лариса-
dc.date.accessioned2021-04-28T12:12:15Z-
dc.date.available2021-04-28T12:12:15Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2285-
dc.descriptionФоменко Л. М. Роль рефлексії у розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів інформатики / Л. М. Фоменко // Тенденції розвитку психології та педагогіки : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ, 2-3 листопада 2018 р.). – Київ : ГО Київська наукова організація педагогіки та психології, 2018. – Ч. 1. – С. 123–125.en_US
dc.description.abstractУ роботі порушено проблему розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів інформатики. Акцентовано увагу на необхідності розвитку рефлексії як складової їх пізнавальної активності. Доведено, що рефлексія відіграє важливу роль у процесі розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів інформатики.en_US
dc.subjectмайбутні вчителі інформатики, професійна підготовка, пізнавальна активність, рефлексія, розвитокen_US
dc.subjectfuture computer science teachers, professional training, cognitive activity, reflection, developmenten_US
dc.subjectбудущие учителя информатики, профессиональная подготовка, познавательная активность, рефлексия, развитиеen_US
dc.titleРоль рефлексії у розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів інформатики.en_US
Appears in Collections:Тези

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tezy-4.pdf231.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.