Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2285
Назва: | Роль рефлексії у розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів інформатики. |
Автори: | Фоменко, Лариса |
Ключові слова: | майбутні вчителі інформатики, професійна підготовка, пізнавальна активність, рефлексія, розвиток future computer science teachers, professional training, cognitive activity, reflection, development будущие учителя информатики, профессиональная подготовка, познавательная активность, рефлексия, развитие |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | У роботі порушено проблему розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів інформатики. Акцентовано увагу на необхідності розвитку рефлексії як складової їх пізнавальної активності. Доведено, що рефлексія відіграє важливу роль у процесі розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів інформатики. |
Опис: | Фоменко Л. М. Роль рефлексії у розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів інформатики / Л. М. Фоменко // Тенденції розвитку психології та педагогіки : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ, 2-3 листопада 2018 р.). – Київ : ГО Київська наукова організація педагогіки та психології, 2018. – Ч. 1. – С. 123–125. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2285 |
Розташовується у зібраннях: | Тези |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
tezy-4.pdf | 231.08 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.