Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2279
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Фоменко, Лариса | - |
dc.date.accessioned | 2021-04-28T11:04:16Z | - |
dc.date.available | 2021-04-28T11:04:16Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2279 | - |
dc.description | Фоменко Л. М. Технологія розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів інформатики в процесі математичної підготовки / Л. М. Фоменко // Науковий часопис. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи / Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова. – 2019. – Вип. 70. – С. 255–258. | en_US |
dc.description.abstract | Статтю присвячено проблемі підготовки майбутніх учителів інформатики у закладах вищої освіти. Наголошено на необхідності розвитку в майбутніх учителів інформатики пізнавальної активності як однієї з якостей, що сприяють самоосвіті, професійному зростанню, мобільності й конкурентоспроможності на ринку праці. Зазначено, що математична підготовка, яка є важливою складовою професійної підготовки майбутніх учителів інформатики, має значні потенційні можливості для розвитку пізнавальної активності, однак у сучасних умовах ці можливості не використовуються повною мірою. Розроблено технологію розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів інформатики в процесі математичної підготовки, що являє собою науково обґрунтовану системну модель цілеспрямованого, структурованого, особистісно-орієнтованого процесу взаємодії викладача математичних дисциплін із студентами, що реалізує освітню мету; ґрунтується на визначених методологічних підходах, принципах, функціях, підборі оптимальних методів, форм та засобів, використання яких сприяє підвищенню ефективності розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів інформатики в процесі математичної підготовки; забезпечує досягнення спроектованого результату та визначається певним алгоритмом дій. Визначено структуру технології як сукупність методологічно-цільового (мета, зміст, завдання, методологічні підходи, принципи, функції), організаційно-технологічного (структурні компоненти пізнавальної активності майбутніх учителів інформатики, об’єкт, суб’єкти, форми, методи та засоби розвитку досліджуваної якості в процесі математичної підготовки) та діагностувального (фактори, критерії, рівні розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів інформатики в процесі математичної підготовки й відповідний діагностичний інструментарій) компонентів, які є взаємопов’язаними та взаємообумовлюють один одного. Схарактеризовано етапи технології (пошуково-інформаційний, діяльнісно-результативний і контрольно-регулятивний), реалізація яких сприятиме досягненню поставленої мети стосовно підвищення рівня пізнавальної активності майбутніх учителів інформатики. | en_US |
dc.subject | пізнавальна активність, розвиток, розвиток пізнавальної активності, майбутні вчителі інформатики, математична підготовка, технологія, компоненти, етапи | en_US |
dc.subject | cognitive activity, development, development of cognitive activity, future computer science teachers, mathematical training, technology, components, stages | en_US |
dc.subject | познавательная активность, развитие, развитие познавательной активности, будущие учителя информатики, математическая подготовка, технология, компоненты, этапы | en_US |
dc.title | Технологія розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів інформатики в процесі математичної підготовки. | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
stattya.pdf | 314.47 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.