Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2277
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Фоменко, Лариса | - |
dc.date.accessioned | 2021-04-28T09:01:58Z | - |
dc.date.available | 2021-04-28T09:01:58Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2277 | - |
dc.description | Фоменко Л. М. Принципи розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів інформатики в процесі математичної підготовки / Л. М. Фоменко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. праць. – Харків : ХУІПА, 2018. – № 59. – С.83–87. | en_US |
dc.description.abstract | У статті порушено проблему розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів інформатики. Акцентовано увагу на необхідності переосмислення завдань і змісту їх професійної підготовки у зв’язку з реформуванням національної системи освіти, стрімким розвитком інформаційних технологій та їх використанням практично в усіх сферах людської діяльності. Запропоновано для розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів інформатики використати можливості математичної підготовки, оскільки методи й засоби пізнання, які використовуються в математиці, є універсальними, можуть бути використані студентами як під час вивчення навчальних дисциплін, передбачених освітньою програмою, так і в подальшій професійно-педагогічній діяльності. Обґрунтовано, що для ефективного розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів інформатики необхідно послуговуватись загальнодидактичними принципами, а особливо принципами фундаменталізації освіти, орієнтації математичної підготовки на майбутню професійну діяльність, індивідуального підходу та суб’єкт-суб’єктної взаємодії між викладачем і студентами, проблемності, когнітивної візуалізації. | en_US |
dc.subject | пізнавальна активність, майбутні вчителі інформатики, розвиток, принцип, математична підготовка, принципи розвитку пізнавальної активності | en_US |
dc.subject | cognitive activity, future computer science teachers, development, principle, training in mathematics, principles of the development of cognitive activity | en_US |
dc.title | Принципи розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів інформатики в процесі математичної підготовки | en_US |
dc.title.alternative | Принципи розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів інформатики в процесі математичної підготовки | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
stattya.pdf | 369.48 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.