Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2276
Title: | Пізнавальна активність майбутніх учителів інформатики: дефінітивний та структурний аналіз. |
Authors: | Фоменко, Лариса |
Keywords: | пізнавальна активність, майбутні учителі інформатики, професійна підготовка, розвиток, структура, компонент cognitive activity, future computer science teachers, professional training, development, structure, component познавательная активность, будущие учителя информатики, профессиональная подготовка, развитие, структура, компонент |
Issue Date: | 2018 |
Abstract: | У статті порушено проблему розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів інформатики. Акцентовано увагу на відсутності єдиного підходу до визначення сутності та структури пізнавальної активності. Здійснено контент-аналіз наявних визначень поняття «пізнавальна активність майбутнього вчителя» і визначено поняття «пізнавальна активність майбутнього вчителя інформатики». Проаналізовано структуру пізнавальної активності за різними джерелами та виокремлено три основні компоненти: мотиваційний, когнітивно-дослідницький, особистісний, що в єдності становлять цілісну структуру пізнавальної активності майбутнього вчителя інформатики. |
Description: | Фоменко Л. М. Пізнавальна активність майбутніх учителів інформатики: дефінітивний та структурний аналіз / Л. М. Фоменко // Наукові записки Вінницького держ. пед. ун-ту імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. – 2018. – Вип. 55. – С. 124–130. |
URI: | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2276 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
stattya.pdf | 285.77 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.