Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2274
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФоменко, Лариса-
dc.date.accessioned2021-04-28T08:28:22Z-
dc.date.available2021-04-28T08:28:22Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2274-
dc.descriptionФоменко Л. М. Результати педагогічного експерименту з розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів інформатики у процесі математичної підготовки // Молодь і ринок. – 2019. – № 12 (179). – С. 148–152.en_US
dc.description.abstractУ статті порушено проблему розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів інформатики. Метою статті є подання результатів педагогічного експерименту щодо перевірки ефективності теоретично обґрунтованої та розробленої технології розвитку досліджуваної якості в процесі математичної підготовки. Охарактеризовано етапи педагогічного експерименту, критерії і показники, а також методики їх дослідження. Здійснено аналіз результатів констатувального й контрольного етапів педагогічного експерименту й наведено динаміку змін рівнів розвитку пізнавальної активності в контрольній та експериментальній групах.en_US
dc.subjectпедагогічний експеримент; пізнавальна активність; майбутні вчителі інформатики; розвиток; розвиток пізнавальної активності; математична підготовкаen_US
dc.subjectpedagogical experiment; cognitive activity; future computer science teachers; development; development of cognitive activity; mathematical trainingen_US
dc.titleРезультати педагогічного експерименту з розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів інформатики у процесі математичної підготовки.en_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
stattya.pdf374.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.