Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2274
Title: Результати педагогічного експерименту з розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів інформатики у процесі математичної підготовки.
Authors: Фоменко, Лариса
Keywords: педагогічний експеримент; пізнавальна активність; майбутні вчителі інформатики; розвиток; розвиток пізнавальної активності; математична підготовка
pedagogical experiment; cognitive activity; future computer science teachers; development; development of cognitive activity; mathematical training
Issue Date: 2019
Abstract: У статті порушено проблему розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів інформатики. Метою статті є подання результатів педагогічного експерименту щодо перевірки ефективності теоретично обґрунтованої та розробленої технології розвитку досліджуваної якості в процесі математичної підготовки. Охарактеризовано етапи педагогічного експерименту, критерії і показники, а також методики їх дослідження. Здійснено аналіз результатів констатувального й контрольного етапів педагогічного експерименту й наведено динаміку змін рівнів розвитку пізнавальної активності в контрольній та експериментальній групах.
Description: Фоменко Л. М. Результати педагогічного експерименту з розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів інформатики у процесі математичної підготовки // Молодь і ринок. – 2019. – № 12 (179). – С. 148–152.
URI: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2274
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
stattya.pdf374.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.