Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2261
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтепанова, Карина-
dc.date.accessioned2021-04-26T11:09:57Z-
dc.date.available2021-04-26T11:09:57Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2261-
dc.descriptionСтепанова К. Формування математичної компетентності у молодших школярів з порушенням інтелекту в умовах інклюзивного освітнього середовища : магістерська робота спеціальністі 016 Спеціальна освіта / К. Степанова; наук. керівник Алла Яцинік. – Харків, 2020.en_US
dc.description.abstractУ магістерській роботі окреслена важливість формування математичної компетентності молодших школярів з порушенням інтелекту, схарактеризовано пріоритетність інклюзивної форми навчання. Під час опрацювання науково-педагогічної літератури з теми дослідження були з’ясовані основні принципи побудови освітньої роботи в умовах організації інклюзивного освітнього середовища, методи формування математичної компетентності дітей молодшого шкільного віку, особливості роботи з молодшими школярами з порушенням інтелектуальної сфери. Основними завданнями експериментального дослідження було визначено створення корекційної програми формування математичної компетентності молодших школярів з порушенням інтелекту на основі ознайомлення з геометричним матеріалом, обґрунтування доцільності формування логічних умінь у молодших школярів з порушенням інтелектуальної сфери у процесі навчання математиці, на підставі аналізу існуючих діагностичних методик виробити оптимальний діагностичний інструментарій визначення рівня сформованості математичної компетентності у молодших школярів з порушенням інтелекту. На підставі отриманих статистичних результатів експериментальної частини педагогічного дослідження було зафіксовано підвищення рівня математичної компетентності в учнів молодших класів, які були залучені до проведення експерименту.en_US
dc.subjectматематична компетентність, логічні уміння, геометричний матеріал, порушення інтелекту, інклюзивне навчанняen_US
dc.subjectmathematical competence, logical skills, geometric material, intellectual disabilities, inclusive educationen_US
dc.subjectматематическая компетентность, логические умения, геометрический материал, нарушения интеллекта, инклюзивное обучениеen_US
dc.titleФормування математичної компетентності у молодших школярів з порушенням інтелекту в умовах інклюзивного освітнього середовища.en_US
Розташовується у зібраннях:Анотації до дипломних робіт

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Яцинік_тітул. магістерських_20 р.docx15.71 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.