Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2254
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гаврилко, Надія | - |
dc.date.accessioned | 2021-04-23T09:05:13Z | - |
dc.date.available | 2021-04-23T09:05:13Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2254 | - |
dc.description | Гаврилко Н. Формування комунікативних навичок дітей дошкільного віку з розладами аутистичного спектру : магістерська робота спеціальністі 016 «Спеціальна освіта» / Н. Гаврилко; наук. керівник : Ірина Самойлова. – Харків, 2020. | en_US |
dc.description.abstract | Проблема досліджень аутичних розладів залишається актуальною, що пояснюється невпинним зростанням кількості осіб з діагнозом «розлади аутичного спектру» (РАС), браком досконалої системи диференційованої спеціалізованої допомоги та зростанням суспільного інтересу до цієї проблеми. Аналіз і узагальнення результатів наукових досліджень показує, що в її вирішенні досягнуто значних успіхів. Разом з тим, не знайшла своєї розробки проблема формування комунікативних навичок дітей дошкільного віку з розладами аутистичного спектру (РАС), не визначені психолого-педагогічні чинники, що зумовлюють специфіку оволодіння комунікаційною діяльністю. Поглиблене вивчення причин труднощів формування комунікативних навичок у дітей дошкільного віку з РАС, дозволило визначити критерії та рівні сформованості комунікативних навичок дітей з розладами аутистичного спектру. На основі аналізу науково-педагогічної літератури нами були розкриті теоретичні питання формування комунікативних навичок у дітей з розладами аутистичного спектру. Результати узагальнення отриманих експериментальних матеріалів доводять, що запропонована методика корекційно-відновлювальної роботи позитивно вплинула на стан емоційно-вольової сфери у дітей експериментальної групи, зменшився негативізм при спілкуванні та встановленні контакту з оточуючими, дітям стало значно простіше висловлювати свої емоції, уподобання, бажання і ставлення до ситуації. Аналіз результатів роботи дає можливість стверджувати, що використання запропонованих ігрових вправ позитивно впливає на процес формування комунікативних навичок дітей дошкільного віку з розладами аутистичного спектру. Проведене дослідження не вичерпує всіх аспектів проблеми формування комунікативних навичок дітей з РАС. Подальші перспективи її розробки можуть полягати у поглибленому виявлені ефективності вправ та прийомів ігрової взаємодії з формування діалогічного мовлення у дітей дошкільного віку з розладами аутичного спектра, спрямованих на розвиток навичок діалогу. | en_US |
dc.subject | розлади аутичного спектра, аутизм, комунікаційні дії, комунікативні навички, наслідування, діалог, комунікативні ігри. | en_US |
dc.title | Формування комунікативних навичок дітей дошкільного віку з розладами аутистичного спектру. | en_US |
Appears in Collections: | Анотації до дипломних робіт |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Самойлова_диплом.docx | 23.77 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.