Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2252
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПроскурняк, Олена-
dc.contributor.authorЯцинік, Алла-
dc.date.accessioned2021-04-23T08:31:50Z-
dc.date.available2021-04-23T08:31:50Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2252-
dc.descriptionПроскурняк О. І. Аналіз досвіду організації дистанційного навчання зі здобувачами спеціальної освіти / О. І. Проскурняк, А. В. Яцинік // Інноваційна педагогіка. – 2020. – Вип. 29. – Том 1. – С. 60–65.en_US
dc.description.abstractУ зв’язку з розповсюдженням пандемії COVID-19 й переведенням здобувачів на дистанційне навчання заклади вищої освіти стикнулися з певними потребами, аналізу яких присвячено дослідження. Зокрема, визначено, що бракує досліджень застосування дистанційного навчання зі студентами спеціальної освіти. Проаналізовано принципи дистанційного навчання: гуманістичності навчання; пріоритетності педагогічного підходу при проектуванні освітнього процесу, відповідності змісту освіти нормативним вимогам; доцільності застосування сучасних інформаційних технологій; адекватності моделі дистанційного навчання технічним можливостям університету й студентів; мобільності навчання. Для вивчення складнощів дистанційного навчання було розроблено анкету, яка складалася з 20 питань та базувалася на функціях освітнього процесу: освітньої, розвивальної, виховної, комунікативної. В анкетування взяли участь 52 здобувачі всіх курсів першого рівня вищої освіти, що навчаються на освітній програмі «Спеціальна освіта». Здобувачі спеціальності 016 Спеціальна освіта, аналізуючи функції освітнього процесу зазначили, що, по-перше, у них були складнощі з інтернет-звя’зком, але завжди була можливість отримати матеріали освітніх компонентів у зручному для них форматі, по-друге, враховуючи специфіку спеціальності 016 Спеціальна освіта, дуже важливими є відвідування освітніх закладів для дітей з особливими освітніми потребами, який на період дистанційного навчання не є можливим, по-третє, не всім здобувачам цікавими є навчальні та виховні заходи, що проводяться дистанційно, по-четверте, переважна більшість, а саме 65% здобувачів, відзначили неможливість замінити он-лайн спілкування безпосередньою взаємодією з викладачем та одногрупниками офф-лайн. Перспективою подальшого дослідження є ґрунтовне вивчення проблем, з якими стикаються не лише здобувачі, а й викладачі і розробка програми заходів, спрямованих на їх усунення.en_US
dc.subjectосвітній процес, дистанційне навчання, здобувачі, функції освітнього процесу, анкетування, спеціальна освітаen_US
dc.subjecteducational process, distance learning, students, functions of educational process, questionnaire, special educationen_US
dc.titleАНАЛІЗ ДОСВІДУ ОРГАНІЗАЦІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ЗІ ЗДОБУВАЧАМИ СПЕЦІАЛЬНОЇ ОСВІТИ.en_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Проскурняк, Яцыник cт.Аналіз досвіду( нет сведений.).docx78.84 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.