Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2250
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Костриця, Марина | - |
dc.date.accessioned | 2021-04-23T07:41:37Z | - |
dc.date.available | 2021-04-23T07:41:37Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2250 | - |
dc.description | Костриця М. Формування емоційної сфери дошкільників із затримкою психічного розвитку в процесі ігрової діяльності : магістерська робота спеціальністі 016 Спеціальна освіта / М. Костриця; наук.керівник Тетяна Калініна. – Харків, 2020. | en_US |
dc.description.abstract | На основі теоретичного аналізу встановлено, що дошкільникам із ЗПР притаманне відставання у розвитку всіх компонентів емоційної сфери, яке виявляється у емоційній нестійкості, лабільності, схильності до навіювання та наслідування, інфантильності, низькій диференційованості емоцій, несформованості мотиваційної функції, низького рівня емоційної регуляції тощо. Результати констатувального дослідження показали, що переважна більшість дошкільників із ЗПР мають низький та середній рівні сформованості емоційної сфери. Це свідчить про те, що ці діти мають обмежені уявлення про емоції та способи їх вираження. Теоретично обґрунтовано та розроблено програму формування емоційної сфери дошкільників із ЗПР. Експериментальна робота була реалізована у вигляді комплексу корекційно-розвивальних занять, що базуються на ігрової діяльності та виступає як ефективний засіб розвитку емоційної сфери дошкільника із ЗПР На основі результатів формувального експерименту виявлено позитивні зміни у рівнях сформованості емоційної сфери у дошкільників із ЗПР, а саме сформовано вміння: сприймати та розпізнавати емоції, виражати емоції за допомогою експресії; вербалізувати емоції, пояснювати причини виникнення емоцій; контролювати власні емоції та виражати їх соціально схваленими способами; співпереживати іншим. | en_US |
dc.subject | затримка психічного розвитку, емоційна сфера, дошкільники, емоції, експресивні реакції, емоційна регуляція | en_US |
dc.subject | developmental delay, emotional sphere, preschoolers, emotions, expressive reactions, emotional regulation | en_US |
dc.subject | задержка психического развития, эмоциональная сфера, дошкольники, эмоции, экспрессивные реакции, эмоциональная регуляция | en_US |
dc.title | Формування емоційної сфери дошкільників із затримкою психічного розвитку в процесі ігрової діяльності. | en_US |
Appears in Collections: | Анотації до дипломних робіт |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.