Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2249
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Закорчевна, Катерина | - |
dc.date.accessioned | 2021-04-23T07:30:51Z | - |
dc.date.available | 2021-04-23T07:30:51Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2249 | - |
dc.description | Закорчевна К. Корекційна робота щодо зниження агресії у молодших школярів з порушеннями інтелекту : бакалаврська робота спеціальністі 016 Спеціальна освіта / К. Закорчевна ; наук. керівник Тетяна Калініна. – Харків, 2020. | en_US |
dc.description.abstract | На основі теоретичного аналізу спеціальної літератури встановлено, що довгий час в нашій країні не приділялося належної уваги питанням формування і розробки програми зниження агресивної поведінки саме категорії молодших школярів з порушеннями інтелекту. Дослідження теоретичних основ прояву агресивної поведінки у молодших школярів з порушеннями інтелекту дозволило визначити практичні пропозиції щодо зниження рівня агресивної поведінки дітей зазначеної категорії В роботі описана методика експерименту, в якому розкриваються методи, що відповідають завданням і меті дослідження, визначені критерії агресивної поведінки дітей молодшого шкільного віку з порушеннями інтелекту, а саме: аутоагресія, гетероагресія, пряма агресія, непряма агресія. На основі дослідження було розроблено комплекс заходів щодо зниження рівня агресивності у дітей молодшого шкільного віку з порушеннями інтелекту. Апробація представленого комплексу ігор, занять та бесід для дітей з урахуванням їх вікових та індивідуальних особливостей, засвідчила її дієвість, у більшості школярів з порушенням інтелектуального розвитку відбулися якісні зміни у щодо зниження рівня агресивної поведінки, а саме було виявлено позитивну динаміку, що надає особливої цінності даній роботі. | en_US |
dc.subject | порушення поведінки, агресивна поведінка, діти молодшого шкільного віку з порушенням інтелектуального розвитку | en_US |
dc.subject | behavioral disorders, aggressive behavior, primary school age children with intellectual disabilities | en_US |
dc.subject | нарушение поведения, агрессивное поведение, дети младшего школьного возраста с нарушением интеллектуального развития | en_US |
dc.title | Корекційна робота щодо зниження агресії у молодших школярів з порушеннями інтелекту. | en_US |
Appears in Collections: | Анотації до дипломних робіт |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.